Minigolf!

Tjoooo, nu är jag hemma igen men hela dagen idag har vi varit ute med båten och åkt till nåt ställe, minns inte riktigt vad det hette men aja. Jag och Astrid lyssnade på musik och läste de två timmar det var fram om tillbaka till ön. När vill väl  ar framme så gickl vi direkt till resturangen som jag starkt ogillade namnet på (privata skäl) men där det var helt okej mat. Jag åt nachos som var helt mojsat, det högst upp var gott men efter ett tag blev det typ en sörja... syrran gillade in te heller... efter det så gick vi och spelade minigolf vilket var aaaaass kul (iloveit) och gissa vem som vann?? Ni gissa rätt... Såklart det var jag! Hahah men Asse var inte långt efter ;) sedan åkte vi hem och badade från båten och guuuuuudness vad varmt det var!! Varmast på hela sommaren!! Jag dör, vill bara bada mera! <3 
Aa, see u tommorow ;)
//Tova<3
Publicerat i Allmänt